måndag, juli 16, 2012

Mitt i livet rusar jag runt

Mitt liv känns lite stressigt nu. Är orolig att inte hinna allt jag behöver, att inte ha full koll på vad som behöver göras och när. orolig över om jag är en tidsoptimist eller om jag har full koll. Packar inför en tripp till Öland med härliga bonusfamiljen. Sol, regn och hav precis vad jag längtar efter. Skall träffa en vän i Borgholm, som hittills bara varit ord och bilder på min datorskärm, det skall bli spännande och roligt. Sedan skall jag slappa, sola, bada och spela spel (under den där regndagen som skall komma på fredagen). Känner att jag behöver den där semestern, innan min semester börjar på allvar och jag åker till en varmare ö- Cypern. Är lite på högvarv, behöver varva ner, yoga-andas och hinna med att leva mitt liv som jag på senare tid bara rusat igenom.