fredag, januari 13, 2012

Skall ut och resa i världen idag

Äntligen skall det ske, jag skall ut i världen och se mig om, fika lite och avsluta dagen med att klippa mig. Jag tar ju tåget bort från förorten där jag bor till orten Arboga, för det är där jag har min frisör. Jag har velat klippa mig sedan två veckor innan jul så jag behöver verkligen min klippning. Sedan väntar en "härlig" terapi stund, intensiv i alla fall, innan jag vänder tillbaka till min kära förort och soffan. Ser fram emot att få skrota runt i Arboga igen, jag vill bo där varje gång jag kommer dit,  men så tänker jag efter lite och kommer på att det bara skulle vara kul i tre dagar. Så jag nöjer mig alltid med att bara klippa mig, fika på kafét och titta runt i kuriosa butikerna, tar en sväng till Second Hand butiken också. Ser mer fram emot Arboga trippen än terapin, för det är så mycket som skall tas omhand i terapin på så kort tid. Men det kommer att bli så himla mycket bättre efteråt, så det är väl investerad tid och kraft.