torsdag, mars 15, 2012

Fick en utmaning idag!

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Slöseri att vakna 08.20 på en ledig dag!
Har du ringt någon idag? Vad sa ni?
Japp! Vi önskade varandra en bra dag och pratade om kvällens biobesök och en DVD film.
Vilket humör är du på?
Stålande mycket bättre än i går kväll.
Vad har du på dig just nu?
Jeans och blåa varma tröjan.
Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Palten som väntar på mig i kylskåpet, aldrig fel med palt!
Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Nytt kornmjöl till paltkoket.
Vilken var den första hemsidan du gick in på på Internet idag?
Google
Vad ska du göra ikväll?
Gå på bio och se "Mission Impossible" tillsammans med en mycket god vän! 
Vilken låt lyssnar du på idag?
Ingen.
Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Japp, jag har redan fått en, men den håller jag hemlig!
När fotade du något senast, och vad?
Förra söndagien fotade jag mitt hemliga nya slöjdprojekt, som bara en vet om förutom jag.