torsdag, juli 21, 2011

Shopping dag/Chicago-Sandusky Drive, dag 19

Finns inte så mycket att säga om dagen förutom att Shopping är roligt och billigt här i landet, samt att jag nu per definition är vuxen då jag äntligen har köpt mig en riktig plånbok. Jag vet åtminstone en person i min bekantskapskrets som ritar ett kors i sitt tak i samma stund som hon får reda på detta. Körningen gick bra och vi var inte i närheten av att åka fast för fortkörning (mest troligt berodde det på att vi inte såg skymten av någon polisbil). Bor på ett trevligt Motel 6 i närheten av sjön tror vi i alla fall, det var ganska så mörkt när vi kom fram. (Troligtvis var shoppingen lite för rolig, vilket försenade oss en aning). Middagen intogs på Wendy´s som egentligen hade stängt sin servering men lät oss äta inne på restaurangen i alla fall.